Ми відчуваємо велику відповідальність і одночасно пишаємося тим, що наша Компанія стрімко розвивається, зміцнюючи лідируючі позиції на ринку роздрібної торгівлі України.
Співробітники Компанії — наша основна цінність, тому ми приділяємо особливу увагу розвитку корпоративної культури та підвищенню кваліфікації наших співробітників. Забезпечуємо їх необхідними ресурсами та знаннями для ефективного виконання своїх обов’язків.
Політика в сфері якості та харчової безпеки націлена на забезпечення споживачів якісною та безпечною продукцією на всіх етапах її життєвого циклу.
Політика базується на місії та цінностях Компанії.
Місія Компанії — підвищувати рівень життя, робити недоступне доступним і створювати позитивний клієнтський досвід якомога більшій кількості покупців.
Цінності Компанії:
- довіра;
- відповідальність;
- чесність;
- розвиток.
Для дотримання Політики і виконання місії Компанії вище керівництво бере на себе наступні зобов’язання:
- вести діяльність та виконувати вимоги у відповідності до законодавства України, стандартів якості, стандартів харчової безпеки та інших застосованих вимог і, де необхідно, приймати більш жорсткі стандарти;
- створювати необхідні для розробки, впровадження та функціонування системи менеджменту якості та харчової безпеки умови, виділяти для цих цілей відповідні фінансові та інші ресурси, забезпечуючи їх ефективне використання;
- включати цілі та задачі з якості, безпеки харчових продуктів в бізнес-план для забезпечення того, щоб вони стали обов’язковою частиною нашої діяльності;
- зі встановленою періодичністю аналізувати, вдосконалювати та підвищувати результативність систем якості харчових продуктів та безпеки харчових продуктів за допомогою проведення внутрішніх аудитів та аналізу скарг і відгуків від споживачів;
- проводити оперативний контроль результативності прийнятих рішень і дій посадових осіб з питань якості та харчової безпеки;
- співпрацювати з постачальниками, клієнтами, підрядними організаціями та партнерами, для того, щоб наші стандарти в галузі якості, безпеки харчових продуктів стали їх обов’язком також;
- забезпечувати постійну ідентифікацію, оцінку та контроль ризиків, які мають відношення до безпечності харчових продуктів на базі науково обґрунтованих підходів;
- інтегрувати заходи з забезпечення харчової безпеки та якості за допомогою структурованих програм, які допомагають покращити технічні навички, свідоме ставлення, техніку управління ризиками та рівень кваліфікації;
- здійснювати постійне підвищення кваліфікації, компетентності та обізнаності співробітників в сфері якості та безпечності харчових продуктів, стимулювати їх активну участь в удосконаленні системи менеджменту якості та харчової безпеки;
- забезпечувати відкритість Компанії перед співробітниками, споживачами та іншими зацікавленими сторонами в питаннях діяльності у сфері якості та безпечності харчових продуктів.
Для виконання своїх зобов’язань вище керівництво Компанії створює відповідні умови для своїх співробітників і встановлює для них такі вимоги:
- постійно підвищувати рівень своїх професійних знань;
- не допускати виконання робіт, які можуть призвести до погіршення якості та зниження рівня безпеки харчової продукції;
- виявляти невідповідності в діяльності та оперативно усувати їх причини;
- виконувати встановлені вимоги чинного законодавства України в галузі харчової безпеки та стандартів якості Компанії;
- вносити пропозиції щодо вдосконалення діяльності;
- здійснювати самоконтроль.