Гаряча лінія

0-800-501100

«Велмарт» і «Daymon Worldwide» почали довгострокову співпрацю

26 Травня 2014

Головна мета партнерства, спільними зусиллями створювати товари продовольчої і не продовольчої категорій європейської якості за доступними цінами.

Компанія Daymon буде використовувати кращу в своєму класі методологію для аналізу і підбору постачальників, а також свій маркетинговий досвід для розвитку та збільшення програми власної торгової марки для Рітейл Груп, також як компанія зараз це робить для більш, ніж 100 роздрібних операторів в 49 країнах світу.

Завдяки новому співробітництву, кожен виробник ВТМ для «Рітейл Груп» отримає можливість стати учасником тендера та укласти контракт на виробництво товарів ВТМ і для інших мереж, де власними торговими марками управляє компанія «Daymon». Таке нововведення дозволить виробнику значно розширити виробництво, і знайти нові канали збуту для своєї продукції.

Український ринок знаходиться на правильній стадії розвитку власних торгових марок. Споживачі стали мудрішими у своєму виборі і стали розпізнавати цінність і вигоду в товарах. - «Власні торговельні марки сильно еволюціонували, як в Україні, так і в усьому світі, - говорить Жоао Рамос, директор з розвитку бізнесу в Daymon Worldwide , - рівень якості і нововведення знаходиться на тому ж рівні або перевищує рівень національних та міжнародних брендів, що створює основу для подальшого розвитку".

Ви можете підписатися на розсилку інформації з нашого сайту.

Увага! Всі поля обов'язкові для заповнення.